ВЕБСИСТЕМА ЯК ЗАСІБ АДАПТАЦІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.309967Ключові слова:
освітній процес; адаптація; адаптивна освітня система; система управління навчанням; вебсистемаАнотація
У статті охарактеризовано процес адаптації у сфері освіти та вказано, що адаптивна освітня система підтримує унікальність кожного учасника і формує його індивідуальну освітню траєкторію. Проаналізовано вплив цифрових технологій на освітній процес та можливості освітніх вебсистем для адаптації освітнього процесу. Вказано переваги та недоліки використання освітніх вебсистем і функції для всіх учасників освітнього процесу на будь-якому рівні. Подано огляд систем управління навчанням і проаналізовано можливості освітніх вебсистем для адаптації освітнього процесу.
Посилання
Tatlh, А. & Eryilmaz, S. (2021). Examination of teachers’ experiences in the emergency distance education period. Information Technologies and Learning Tools. Vol. 85, No 5, pp. 62–77. Available at: 10.33407/itlt.v85i5.4466. (Accessed 20 June 2013) [in English].
Dzyuba, V (2010). Adaptatsiya uchniv do shkilnoho zhyttya [Adaptation of students to school life]. For a school psychologist: everything for work. Vol. 6. pp. 6–9. [in Ukrainian].
Kavalerov, A. & Bondarenko, A. (2005). Sotsialna adaptatsiya: fenomen i proyavy [Social adaptation: phenomenon and manifestations]. Odesa, 168 p. [in Ukrainian].
Kolenichenko, T. (2009). Metodolohiya doslidzhennya adaptatsiyi osobystosti v novykh umovakh zhyttyediyalnosti [Research methodology of personality adaptation in new life conditions]. Social security and humanitarian protection in Ukraine at the beginning of the 21st century: problems of theory and practice. Chernihiv, pp. 55–57. [in Ukrainian].
Neproda, I. (2023). Adaptatsiya studentiv-pershokursnykiv do dystantsiynoho navchannya v umovakh voyennoho stanu [Adaptation of first-year students to distance learning in the conditions of martial law]. The image of a modern teacher. No. 1(208), pp. 39–44. [in Ukrainian].
Polihun, N., Vilchynska, O., Slipukhina, I. & Postova, K. (2021). Efektyvnist dystantsiynoho navchannya pid chas pandemiyi COVID-19 z tochky zoru uchasnykiv osvitnoho protsesu [The effectiveness of distance learning during the COVID-19 pandemic from the point of view of participants in the educational process]. Information technologies and teaching aids. No. 86(6), pp. 357–372. [in Ukrainian].
Khomenko-Semenova, L., Alpatova, O. & Prokhorenko, Ya. (2020). Adaptatsiya studentiv humanitarnykh spetsialnostey do dystantsiynoho navchannya yak problema suchasnoyi pedahohiky v umovakh pandemiyi [Adaptation of humanitarian majors students to distance learning as a problem of modern pedagogy in pandemic conditions]. Bulletin of the National Aviation University. No. 2(17), pp. 90–99. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.