ВЕБСИСТЕМА ЯК ЗАСІБ АДАПТАЦІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.309967

Ключові слова:

освітній процес; адаптація; адаптивна освітня система; система управління навчанням; вебсистема

Анотація

У статті охарактеризовано процес адаптації у сфері освіти та вказано, що адаптивна освітня система підтримує унікальність кожного учасника і формує його індивідуальну освітню траєкторію. Проаналізовано вплив цифрових технологій на освітній процес та можливості освітніх вебсистем для адаптації освітнього процесу. Вказано переваги та недоліки використання освітніх вебсистем і функції для всіх учасників освітнього процесу на будь-якому рівні. Подано огляд систем управління навчанням і проаналізовано можливості освітніх вебсистем для адаптації  освітнього процесу.

Біографії авторів

Оксана Сікора

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри фізики та інформаційних систем Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Тетяна Вдовичин

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики та інформаційних систем Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Tatlh, А. & Eryilmaz, S. (2021). Examination of teachers’ experiences in the emergency distance education period. Information Technologies and Learning Tools. Vol. 85, No 5, pp. 62–77. Available at: 10.33407/itlt.v85i5.4466. (Accessed 20 June 2013) [in English].

Dzyuba, V (2010). Adaptatsiya uchniv do shkilnoho zhyttya [Adaptation of students to school life]. For a school psychologist: everything for work. Vol. 6. pp. 6–9. [in Ukrainian].

Kavalerov, A. & Bondarenko, A. (2005). Sotsialna adaptatsiya: fenomen i proyavy [Social adaptation: phenomenon and manifestations]. Odesa, 168 p. [in Ukrainian].

Kolenichenko, T. (2009). Metodolohiya doslidzhennya adaptatsiyi osobystosti v novykh umovakh zhyttyediyalnosti [Research methodology of personality adaptation in new life conditions]. Social security and humanitarian protection in Ukraine at the beginning of the 21st century: problems of theory and practice. Chernihiv, pp. 55–57. [in Ukrainian].

Neproda, I. (2023). Adaptatsiya studentiv-pershokursnykiv do dystantsiynoho navchannya v umovakh voyennoho stanu [Adaptation of first-year students to distance learning in the conditions of martial law]. The image of a modern teacher. No. 1(208), pp. 39–44. [in Ukrainian].

Polihun, N., Vilchynska, O., Slipukhina, I. & Postova, K. (2021). Efektyvnist dystantsiynoho navchannya pid chas pandemiyi COVID-19 z tochky zoru uchasnykiv osvitnoho protsesu [The effectiveness of distance learning during the COVID-19 pandemic from the point of view of participants in the educational process]. Information technologies and teaching aids. No. 86(6), pp. 357–372. [in Ukrainian].

Khomenko-Semenova, L., Alpatova, O. & Prokhorenko, Ya. (2020). Adaptatsiya studentiv humanitarnykh spetsialnostey do dystantsiynoho navchannya yak problema suchasnoyi pedahohiky v umovakh pandemiyi [Adaptation of humanitarian majors students to distance learning as a problem of modern pedagogy in pandemic conditions]. Bulletin of the National Aviation University. No. 2(17), pp. 90–99. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-03

Номер

Розділ

Статті