ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА ПРИНЦИПИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИТЯЧИХ СТОМАТОЛОГІВ ЗАСОБАМИ СИТУАТИВНО-КОМУНІКАТИВНИХ МОДЕЛЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.312196Ключові слова:
професійна підготовка; майбутні дитячі стоматологи; ситуативно-комунікативні моделі; професійна взаємодія; закономірності; принципи навчання.Анотація
У статті конкретизовано закономірності та принципи підготовки майбутніх дитячих стоматологів засобами ситуативно-комунікативних моделей професійної взаємодії. Охарактеризовано загальнодидактичні принципи науковості, систематичності та послідовності навчання, зв’язку навчання з життям, системністю і систематичністю, унаочнення й активності навчання. Визначено специфічні принципи: професійної суб’єктності, екстраполяції результатів самоосвітньої діяльності студентів у нові умови інтерактивної взаємодії, візуалізації авторських ситуативних моделей професійної взаємодії, сепарації важливих моментів ефективної професійної взаємодії.
Посилання
Honcharenko, S.U. (2011). Ukrayinskyi pedahohichnyi entsyklopedychnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical encyclopedic dictionary]. (2nd ed., add. and ext.). Rivne, 552 p. [in Ukrainian].
Dieltsova, O.I. & Vadiuk, R.L. (2013). Zastosuvannya pryntsypiv andrahohiky v profesiynomu navchanni studentiv-medykiv [Application of the principles of andragogy in the professional training of medical students]. Galician Medical Herald. No. 3 (20). pp. 121–123. [in Ukrainian].
Kefeli-Yanovska, O.I. (2014). Osnovni pryntsypy zastosuvannya informatsiynykh tekhnolohiy v udoskonalenni pidhotovky studentiv pershoho kursu navchannya v medychnomu universyteti [The main principles of using information technologies in improving the training of students of the first year of study at a medical university]. Zaporizhzhia Medical Journal. No. 2 (83). pp. 135–136. [in Ukrainian].
Lenchuk, T.L. (2018). Realizatsiya dydaktychnykh pryntsypiv u praktytsi naukovoyi pidhotovky inozemnykh studentiv do navchannya v medychnomu universyteti [Implementation of didactic principles in the practice of scientific training of foreign students to study at a medical university]. Medical education. No. 1. pp. 82–86. [in Ukrainian].
Melnychuk, I.M. (2011). Teoriya i metodyka profesiynoyi pidhotovky maybutnikh sotsialnykh pratsivnykiv zasobamy interaktyvnykh tekhnolohiy u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Theory and methodology of professional training of future social workers by means of interactive technologies in higher educational institutions]. Doctor’s thesis. Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. Ternopil, 585 p. [in Ukrainian].
Nemchenko, S.H., Holik, O.B. & Lebid, O.V. (2014). Pedahohika vyshchoyi shkoly [Pedagogy of high school]. Donetsk, 534 p. [in Ukrainian].
Ohienko, O.I. (Ed.). Innovatsiyna diyalnist vchytelya [Innovative activity of the teacher]: terminological dictionary / O.I. Ohiyenko, T.H. Kalyuzhna, L.O. Milto, Yu.L. Radchenko, Yu.S. Krasylnyk, K.V. Kovtun (coll.). Kyiv, 2016. 120 p. [in Ukrainian].
Filosofskyi entsyklopedychnyi slovnyk [Philosophical encyclopedic dictionary]. Chief. ed. V.I. Shynkaruk. Kyiv, 2002. 744 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.