ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА ПРИНЦИПИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИТЯЧИХ СТОМАТОЛОГІВ ЗАСОБАМИ СИТУАТИВНО-КОМУНІКАТИВНИХ МОДЕЛЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.312196

Ключові слова:

професійна підготовка; майбутні дитячі стоматологи; ситуативно-комунікативні моделі; професійна взаємодія; закономірності; принципи навчання.

Анотація

У статті конкретизовано закономірності та принципи підготовки майбутніх дитячих стоматологів засобами ситуативно-комунікативних моделей професійної взаємодії. Охарактеризовано загальнодидактичні принципи науковості, систематичності та послідовності навчання, зв’язку навчання з життям, системністю і систематичністю, унаочнення й активності навчання. Визначено специфічні принципи: професійної суб’єктності, екстраполяції результатів самоосвітньої діяльності студентів у нові умови інтерактивної взаємодії, візуалізації авторських ситуативних моделей професійної взаємодії, сепарації важливих моментів ефективної професійної взаємодії.

Біографія автора

Оксана Єфремова

кандидат медичних наук, доцент кафедри стоматології дитячого віку Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Посилання

Honcharenko, S.U. (2011). Ukrayinskyi pedahohichnyi entsyklopedychnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical encyclopedic dictionary]. (2nd ed., add. and ext.). Rivne, 552 p. [in Ukrainian].

Dieltsova, O.I. & Vadiuk, R.L. (2013). Zastosuvannya pryntsypiv andrahohiky v profesiynomu navchanni studentiv-medykiv [Application of the principles of andragogy in the professional training of medical students]. Galician Medical Herald. No. 3 (20). pp. 121–123. [in Ukrainian].

Kefeli-Yanovska, O.I. (2014). Osnovni pryntsypy zastosuvannya informatsiynykh tekhnolohiy v udoskonalenni pidhotovky studentiv pershoho kursu navchannya v medychnomu universyteti [The main principles of using information technologies in improving the training of students of the first year of study at a medical university]. Zaporizhzhia Medical Journal. No. 2 (83). pp. 135–136. [in Ukrainian].

Lenchuk, T.L. (2018). Realizatsiya dydaktychnykh pryntsypiv u praktytsi naukovoyi pidhotovky inozemnykh studentiv do navchannya v medychnomu universyteti [Implementation of didactic principles in the practice of scientific training of foreign students to study at a medical university]. Medical education. No. 1. pp. 82–86. [in Ukrainian].

Melnychuk, I.M. (2011). Teoriya i metodyka profesiynoyi pidhotovky maybutnikh sotsialnykh pratsivnykiv zasobamy interaktyvnykh tekhnolohiy u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Theory and methodology of professional training of future social workers by means of interactive technologies in higher educational institutions]. Doctor’s thesis. Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. Ternopil, 585 p. [in Ukrainian].

Nemchenko, S.H., Holik, O.B. & Lebid, O.V. (2014). Pedahohika vyshchoyi shkoly [Pedagogy of high school]. Donetsk, 534 p. [in Ukrainian].

Ohienko, O.I. (Ed.). Innovatsiyna diyalnist vchytelya [Innovative activity of the teacher]: terminological dictionary / O.I. Ohiyenko, T.H. Kalyuzhna, L.O. Milto, Yu.L. Radchenko, Yu.S. Krasylnyk, K.V. Kovtun (coll.). Kyiv, 2016. 120 p. [in Ukrainian].

Filosofskyi entsyklopedychnyi slovnyk [Philosophical encyclopedic dictionary]. Chief. ed. V.I. Shynkaruk. Kyiv, 2002. 744 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-03

Номер

Розділ

Статті