ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДИСЦИПЛІНАМ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНОГО ЦИКЛУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.312256

Ключові слова:

професійна освіта; майбутні фахівці; дисципліни електроенергетичного циклу; практико-орієнтоване навчання; практико-орієнтована задача; практико-орієнтований проєкт.

Анотація

У статті висвітлено досвід застосування практико-орієнтованого навчання у професійній підготовці майбутніх здобувачів освіти спеціальності 015.33 “Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка)” під час вивчення дисциплін професійно-практичної підготовки електроенергетичного циклу.

Розглянуто теоретичні основи та дидактичні особливості впровадження практико-орієнтованого навчання в освітній процес професійної підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності 015.33 “Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка)”, зокрема у викладання дисциплін електроенергетичного циклу. Наведено приклади практико-орієнтованих задач та проєктів, які студенти виконують на лабораторно-практичних заняттях з нормативних дисциплін “Основне електрообладнання виробництва” й “Електричні системи та мережі”.

Біографії авторів

Вікторія Жигірь

доктор педагогічних наук, професор, декан факультету фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти Бердянського державного педагогічного університету

Юлія Забєліна

учитель англійської мови вищої категорії Бердянської загальноосвітньої школи I‒III ступенів № 11 Бердянської міської ради Запорізької області

Посилання

Antonova, O.Ye. (2016). Praktyko-oriientovanyi pidkhid u formuvanni profesiinoi maisternosti maibutnoho vchytelia [The practice-oriented approach in the formation of professional skills of the future teacher]. Theory and practice of professional skills in the conditions of lifelong learning: monograph. (Ed.). O.A. Dubaseniuk. Zhytomyr. pp. 262–285. [in Ukrainian].

Bobrakov, S. (2012). Reformuvannia zmistu profesiinoi pidhotovky vchyteliv u zakladakh vyshchoi osvity Nimechchyny: praktyko-oriientovanyi pidkhid [Reforming the content of professional training of teachers in German universities: a practice-oriented approach]. Comparative professional pedagogy. No. 2. pp. 161–168. [in Ukrainian].

Horbenko, H.V. (2015). Praktyko-oriientovane navchannia u pidhotovtsi bakalavriv reklamy i zviazkiv z hromadskistiu [Practice-oriented training in the preparation of bachelors of advertising and public relations]. Continuous professional education: theory and practice. No. 4(45). pp. 64–69. [in Ukrainian].

Hrytsai, N.B. (2015). Praktyko-oriientovani tekhnolohii metodychnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv biolohii [Practice-oriented technologies of methodical training of future biology teachers]. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. No. 10 (54). pp. 33–40. [in Ukrainian].

Maikovska, V.I. (2016). Praktyko-oriientovane navchannia yak zasib profesionalizatsii pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv v Ukraini [Practice-oriented training as a means of professionalizing the training of future specialists in Ukraine]. Problems of engineering and pedagogical education. No. 50–51. pp. 161–167. [in Ukrainian].

Opushko, N.D. (2024). Praktyko-oriientovane navchannia yak vazhlyvyi komponentdualnoi formy zdobuttia osvity [Practice-oriented training as an important component of the dual form of education]. Modern information technologies and innovative teaching methods in training specialists: methodology, theory, experience, problems. No. 70. pp. 240–252. [in Ukrainian].

Radkevych, V. (2005). Innovatsiini protsesy u suchasnii profesiinii shkoli [Innovative processes in a modern professional school]. Vocational and technical education. No. 1. pp. 9–11. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-03

Номер

Розділ

Статті