ДИЗАЙН КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ДОСЛІДНИКА-ПОЧАТКІВЦЯ

Автор(и)

  • Тетяна Петренко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.312276

Ключові слова:

навчання; дослідження; індивідуальна спроможність; освітній дизайн, я-ідентифікація; спілкування; комунікація.

Анотація

У статті авторка представила бачення проблеми побудови наукової крос-культурної комунікації. Зокрема приділено увагу формуванню відповідних компетентностей дослідника на початку наукової кар’єри. Зазначено, що в умовах полікультурного відкритого дослідницького простору особливу роль відіграють принципові положення безпечної, етичної, ефективної комунікації різними каналами комунікації і налагодження систематичного зворотного зв’язку.

Біографія автора

Тетяна Петренко

кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри англійської філології Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди

Посилання

Batyrhareieva, V., Vorozhbit-Horbatiuk, V. & Yevtieieva D. (2023). Binarni zaniattia u protsesi realizatsii ONP “Pravo” [Binary classes in the process of implementing the “Law” ONP]. Youth & market. No. 8 (216). pp. 28–34. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.289415 [in Ukrainian].

Brovchenko, A. (2024). Klasternyi pidkhid do pidvyshchennia yakosti dyzain-osvity [A cluster approach to improving the quality of design education]. Youth & market. No. 4. pp. 138–143. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.301262 [in Ukrainian].

Vorozhbit-Horbatiuk, V. (2021). Kompetentnist pedahohichnoho partnerstva yak bazys yakosti vyshchoi pedahohichnoi osvity. [Competence of pedagogical partnership as a basis for the quality of higher pedagogical education]. Youth & market. No. 10/196. pp. 63–68. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248528 [in Ukrainian].

Ievropeiska khartiia doslidnykiv (2017). [European charter of researchers]. Code of employment of scientific workers. Translation: I. Dehtyarova: I. Dehtiarova. 25 p. Available at: https://euraxess.ec.europa.eu/sites/default/files/brochures/charter_code_ukranian.pdf [in Ukrainian].

Zvit za rezultatamy provedennia pervynnoi otsinky stanu implementatsii aktiv prava Yevropeiskoho Soiuzu (ACQUIS YeS). (2022). [Report on the results of the initial assessment of the state of implementation of the legal acts of the European Union (ACQUIS EU)]. Cabinet of Ministers of Ukraine. Available at: https://eu-ua.kmu.gov.ua/wp-content/uploads/Zvit_UA.pdf [in Ukrainian].

Navchannia cherez doslidzhennia: dyzain rozroblennia i prezentuvannia rezultativ naukovo-doslidnytskoi roboty (2022). [Learning through research: design development and presentation of research results]. Methodological recommendations for independent work of applicants of the second (master’s) and third (educational and scientific) levels of higher education, field of knowledge 01 Education / Pedagogy. (Ed.). Vorozhbit-Horbatiuk V., Dovzhenko T., Ionova O., Yesman I., Tkachenko L., Kharkiv, 27 p. Available at: https://dspace.hnpu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/0d5029d1-2c13-4642-8060-be9e6c440575/content [in Ukrainian].

Petrenko, T. (2024). Kros-kulturna komunikatsiia u zakladakh vyshchoi osvity: istoriia i suchasni tendentsii [Cross-cultural communication in institutions of higher education: history and current trends]. Innovative pedagogy. Issue 69. Vol. 2. pp. 116–119. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/69.2.24 Available at: http://innovpedagogy.od.ua/archives/2024/69/part_2/26.pdf [in Ukrainian].

Profesiinyi standart na hrupu profesii “Vykladachi zakladiv vyshchoi osvity” (2021). [Professional standard for the group of professions “Teachers of higher education institutions”]. Available at: https://register.nqa.gov.ua/profstandart/vikladaci-zakladiv-visoi-osviti [in Ukrainian].

Ramky kvalifikatsii u Yevropeiskomu osvitnomu prostori (2017). [Framework of qualifications in the European educational space]. Educational and methodological manual. V.M. Zakharchenko, M.V. Miiusov, D.H. Parmenova. Odesa, 2017. 88 p. [in Ukrainian].

Khyzhniak, I. & Vorozhbit-Horbatiuk, V. (2021). Mizhuniversytetski komunikatsiini zakhody yak sposib formuvannia rehionalnoho doslidnytskoho seredovyshcha [Interuniversity communication events as a way of forming a regional research environment]. Teacher professionalism: theoretical and methodical aspects. Donbas State Ped. University; Sloviansk, Vol. 14, part. 1. pp. 5–17. [in Ukrainian].

Kholodniak, O. (2024). Kompetentnisnyi pidkhid i zdorova konkurentsiia – bazys profesiinoho rozvytku vykladatskoi maisternosti fakhivtsia u haluzi humanitarnykh i sotsialnykh nauk. [A competent approach and healthy competition are the basis of the professional development of teaching skills of a specialist in the field of humanities and social sciences]. Youth & market. No. 4. pp. 118–122. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.304493 [in Ukrainian].

Shcherban, I. & Savchenko, V. (2021). Sutnist poniattia “doslidnytska kompetentnist” u vitchyznianii ta zarubizhnii literaturi [The essence of the concept of “research competence” in domestic and foreign literature]. Psychological and pedagogical problems of the modern school. Vol. 2 (6), pp. 240–247. [in Ukrainian].

Boyle, T. (2002). Towards a Theoretical Base for Educational Multimedia Design. Journal of Interactive Multimedia in Education, 2002, (2). ISSN:1365-893X [www-jime.open.ac.uk/2002/2] [in English].

Jeffery A. Lackney, (2003). 33 Principles of Educational Design Available at: https://web.archive.org/web/20090419184523/http://schoolstudio.engr.wisc.edu/33principles.html [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-03

Номер

Розділ

Статті