НАУКОВО-ОСВІТНІЙ АСПЕКТ ВИСТАВКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.312392Ключові слова:
виставкова діяльність; освітній процес; професійна підготовка; методичні підходи; інтердисциплінарність.Анотація
У статті розглянуто науково-освітній аспект виставкової діяльності та її вплив на формування культурної і професійної компетенції студентів. Аналізуючи теоретичні підходи та методології, використані в освітніх закладах для інтеграції виставкових заходів у навчальний процес, робота висвітлює, як виставки можуть слугувати засобом активізації креативності, критичного мислення й естетичного розвитку особистості. Окрім того, у статті критично оцінено поточний стан виставкової діяльності у закладах вищої освіти та визначено її роль у професійному формуванні майбутніх фахівців.
Стаття також звертає увагу на важливість інтердисциплінарного підходу в організації виставкових заходів, що інтегрують мистецтво, науку, технології та інші сфери знань, сприяючи всебічному розвитку студентів. Обговорюються і потенційні виклики, які можуть виникнути під час реалізації таких проєктів, включаючи логістичні проблеми та потребу у висококваліфікованих ресурсах для відповідної підтримки виставкової діяльності. Наголошується на значенні емпіричних досліджень для оцінки довгострокового впливу виставкової діяльності на професійний розвиток учасників. Такий підхід дає змогу формулювати рекомендації для вдосконалення освітніх практик і створення більш ефективних виставкових заходів, що відповідають потребам сучасного освітнього процесу. Завершенням статті є апеляція до використання цифрових технологій, спрямованих на розширення доступу і взаємодії з виставковим матеріалом, що може значно підвищити едукативний потенціал виставкових заходів.
Посилання
Bondarenko, V. (2015). Virtualni vystavky yak dystantna bibliotechna posluha [Virtual exhibitions as a remote library service]. Academic Papers of Vernadsky National Library of Ukraine. Vol. 41. pp. 467‒478. [in Ukrainian].
Borysov, O.H. & Kolesnikova, K.S. (2009). Marketynhove pozytsiiuvannia vystavkovoi diialnosti [Marketing positioning of exhibition activities]. Economic innovations. Vol. 38. pp. 21–26. [in Ukrainian].
Vdovichen, A.A. & Vdovichena, O.H. (2018). Orhanizatsiia vystavkovoi diialnosti : navchalnyi posibnyk [Organization of exhibition activities: a study guide]. Chernivtsi, 264 p. [in Ukrainian].
Hazuka, I. (2020). Vystavkova diialnist yak zasib stvorennia pozytyvnoho imidzhu zakladu zahalnoi serednoi osvity [Exhibition activity as a means of creating a positive image of the institution of general secondary education]. Pedagogical horizons. Vol. 6 (114). pp. 47–51. [in Ukrainian].
Koval, N.M., Smirnova, A.O. & Smirnova, L.M. (2014). Iventyvnyi menedzhment – innovatsiia v instrumentarii suchasnoho upravlinnia [Inventive management is an innovation in the tools of modern management]. Available at: http://www.rusnauka.com/32_NII_2014/Economics/6_178709.doc.htm [in Ukrainian].
Otych, O.M. (2007). Mystetstvo u systemi rozvytku tvorchoi indyvidualnosti maibutnoho pedahoha profesiinoho navchannia: teoretychnyi i metodychnyi aspekty: monohrafiia [Art in the system of development of the creative individuality of the future teacher of vocational training: theoretical and methodical aspects: monograph]. (Ed.). I.A. Ziaziun. Chernivtsi, 752 p. [in Ukrainian].
Pidhrushnyi, H.P., Pekar, V.O. & Denysenko, O.O. (2009). Vystavkova diialnist ta yii znachennia yak instrumentu rehionalnoho rozvytku [Exhibition activity and its importance as a tool of regional development]. Ukrainian Geographical Journal. No. 1. pp. 41–49. [in Ukrainian].
Sahach, H.M. (2019). Skarby krasy [Treasures of beauty]. Kyiv, 296 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.