ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ З МАТЕМАТИКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ТЕСТОВИХ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.320675

Ключові слова:

контроль; оцінювання; освітній процес; тестові онлайн платформи.

Анотація

У статті проаналізовано функціональність таких тестових онлайн платформ, як EasyTestMaker, Kahoot!, Google Forms, ProProf Quiz Maker, що призначені для створення, проведення онлайн-тестування, його обробки й аналізу. Розроблено тести з математики за допомогою Google Forms з урахуванням методичних рекомендацій щодо проведення тестування та його відповідності до тестування національного рівня. Тестові платформи сприяють індивідуалізації, диференціації, мотивації навчання, забезпечують адаптацію до сучасних вимог освітнього середовища.

Біографія автора

Ольга Кутняк

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математики та економіки Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Holovan, M.S. (2007). Informatychna kompetentnist: sutnist, struktura ta stanovlennia. Informatyka ta informatsiini tekhnolohii v navchalnykh zakladakh [Information competence: essence, structure and development]. Informatics and information technologies in educational institutions. No. 4. pp. 62–69. [in Ukrainian].

Kapran, Yu., Kyryletska, H. & Kraichuk O. (2022). Osnovy testuvannia yak zasobu kontroliu navchalnykh dosiahnen uchniv z matematyky ta yoho realizatsiia u protsesi dystantsiinoho navchannia v zakladi zahalnoi serednoi osvity [The basics of testing as a means of monitoring the educational achievements of students in mathematics and its implementation in the process of distance learning in an institution of general secondary education]. A new pedagogical opinion. Scientific and methodical journal. Rivne, No. 4 (112), pp. 72–78. [in Ukrainian].

Kutnyak, O.A. (2019). Navchalni interaktyvni platformy u pochatkovii shkoli [Educational interactive platforms in primary school]. Youth and market. Monthly scientific-pedagogical journal. Drohobych, No. 11 (178). pp. 25–30. [in Ukrainian].

Kukhar, L.O. & Serhiienko, V.P. (2010). Konstruiuvannia testiv. Kurs lektsii: navchalnyi posibnyk [Construction of tests. Course of lectures]. Lutsk, 182 p. [in Ukrainian].

Trehubova, H.M. Metodolohichni osnovy orhanizatsii testovoho kontroliu znan studentiv [Methodological basics of the organization of test control of students’ knowledge]. Available at: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/c8422d64-ec1f-41b7-bbf4-a4706d28b42f/content (Accessed 15 Nov. 2024). [in Ukrainian].

EasyTestMaker. Available at: https://www.easytestmaker.com/ (Accessed 15 Nov. 2024). [in English].

Kahoot! – onlain-servis dlia stvorennia viktoryn, dydaktychnykh ihor ta testiv [Kahoot! – an online service for creating quizzes, didactic games and tests]. Available at: https://naurok.com.ua/kahoot-onlayn-servis-dlya-stvorennya-viktorin-didaktichnih-igor-i-testiv-151085.html (Accessed 20 Nov. 2024). [in Ukrainian].

Technology and Testing: Improving Educational and Psychological Measurement / Edited by Fritz Drasgow (2016). NY, 354 p. Available at: https://library.oapen.org/bitstream/id/c33ecc89-e56b-4e4d-8e26-a57394633802/9781317975892.pdf (Accessed 15 Nov. 2024). [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-13

Номер

Розділ

Статті