ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.344550Ключові слова:
дистанційна форма навчання; початкова школа; синхронне навчання; асинхронне навчання; сучасні реалії; фіксація результатів навчання учнів; онлайн уроки; педагогічні умови.Анотація
У статті представлено результати вивчення стану впровадження дистанційної форми навчання в початковій школі у закладах освіти Запорізької області. Виокремлено педагогічні умови впровадження такої форми навчання. Окрему увагу приділено аналізу платформ для проведення онлайн уроків, способів фіксації результатів навчання учнів, формування в них наскрізних умінь. Предметом вивчення стало також питання підготовки вчителями додаткових матеріалів для здійснення асинхронного навчання.
Посилання
Burda, M. & Vasylieva, D. (2021). Stan dystantsiinoho navchannia matematyky u 2020–2021 rokakh [Status of distance learning in mathematics in 2020–2021]. Mathematics in the native school. No. 4. pp. 2–6. [in Ukrainian].
Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [Large Explanatory Dictionary of the Modern Ukrainian Language]. (Ed.). V.T. Busel. Kyiv, 2005. 1728 p. [in Ukrainian].
Derzhavnyi standart pochatkovoi osvity [Large Explanatory Dictionary of the Modern Ukrainian Language]. Available at: https://cutt.ly/rwA4lE4W [in Ukrainian].
Kontseptsiia “Nova ukrainska shkola“ [Concept “New Ukrainian School”]. Information collection of the Ministry of Education and Science of Ukraine. Available at: https://cutt.ly/dwA4zVDZ [in Ukrainian].
Lohinova, N.A. (2022). Formuvannia proiektuvalnoi kompetentnosti vchyteliv v umovakh dystantsiinoho navchannia [Formation of teachers’ design competence in distance learning conditions]. The image of a modern teacher. No. 4(205). pp. 105–108. [in Ukrainian].
Ovcharuk, O.V. & Ivaniuk, I.V. (2020). Rezultaty onlain opytuvannia “Potreby vchyteliv u pidvyshchenni fakhovoho rivnia z pytan vykorystannia tsyfrovykh zasobiv ta IKT v umovakh karantynu” : analitychni materialy [Results of the online survey “Teachers’ needs for improving their professional level in the use of digital tools and ICT in quarantine conditions”: analytical materials]. Kyiv. Available at: https://cutt.ly/FwA4kpSz [in Ukrainian].
Skvortsova, S. & Britskan, T. (2023). Orhanizatsiia dystantsiinoho navchannia matematyky uchniv pochatkovoi shkoly v umovakh voiennoho chasu [Organization of distance learning of mathematics for primary school students in wartime conditions]. Tsyfrova kompetentnist suchasnoho vchytelia novoi ukrainskoi shkoly: 2023 (Poshuk rishen v period viiny) : zb. materialiv vseukr. nauk.-prakt. seminaru. (m. Kyiv, 21 bereznia 2023r.) – Digital competence of a modern teacher of a new Ukrainian school: 2023 (Search for solutions during the war): collection of materials of the All-Ukrainian scientific-practical seminar. (Kyiv, March 21, 2023) (Ed.). O.V. Ovcharuk. Kyiv, pp. 157–160. Available at: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/735075 [in Ukrainian].
Spivakovskyi, O.V., Pietukhova, L.Ie. & Kotkova, V.V. (2011). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v pochatkovii shkoli : navchalno-metodychnyi posibnyk dlia studentiv napriamu pidhotovky “Pochatkova osvita” [Information and communication technologies in primary school: a teaching and methodological manual for students of the “Primary Education” program]. Kherson, 386 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.