АУДІАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІЗНАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ СТАРШОКЛАСНИКАМИ З ГЛИБОКИМ ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.346146

Ключові слова:

аудіальна модель; пізнання; навчальний матеріал; старшокласники з глибоким порушенням зору; інклюзія.

Анотація

Проблематика статті фокусується на аналізі ефективності пізнання навчального матеріалу старшокласниками з глибоким порушенням зору за посередництвом залучення аудіальної моделі.

Репрезентовано аудіальну модель пізнання навчального матеріалу старшокласниками з глибоким порушенням зору, представлену єдністю відповідних структурних компонентів (Еxperience, Background, Auditory Interaction, Verbal Reflection).

Охарактеризовано апперцептивний шлях засвоєння навчального матеріалу, шляхом симбіотичного поєднання взаємопов’язаних циклів (перцептивний, мислиннєвий, мнемонімічний).

Біографія автора

Ігор Кошарний

аспірант кафедри технологій освіти та реабілітації осіб з порушеннями зору Українського державного університету імені Михайла Драгоманова

Посилання

Vasyltsova, V. (2023). Psykholoho-pedahohichnyi suprovid v Novii ukrainskii shkoli [Psychological and pedagogical support in the New Ukrainian School]. Huma-nities studies: collection of scientific works of Ivan Franko State Pedagogical University, pp. 28–34. Available at: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2433 [in Ukrainian].

Hreniuk, L., Oleksenko, V. & Fedyniak, N. (2025). Inkliuzyvne navchannia v umovakh viiny: adaptatsiia ta novi vyklyky dlia pedahohiv [Inclusive education in wartime: adaptation and new challenge for teachers]. Youth & market, No (2) (234), pp. 40–45. Available at: http://mir.dspu.edu.ua/article/view/324600 [in Ukrainian].

Ilchuk, O.V. (2021). Psykholoho-pedahohichnyi supro-vid ditei z osoblyvymy potrebamy ta yikhnikh rodyn v umovakh kryzovykh vyklykiv [Psychological and pedagogical support of children with special needs and their families in the context of crisis challenges]. Problems of rehabilitation: a collection of scientific works, pp. 18–23 [in Ukrainian].

Khvorova, H., Kotlova, L. & Dolinchuk, I. (2022). Pedahohichnyi suprovid ditei iz kompleksnymy porushen-niamy: metodychni rekomendatsii [Pedagogical support of children with complex disorders: methodological recommen-dations]. Publishing house of Zhytomyr State University named after Ivan Franko, 27 p. [in Ukrainian].

Rahmatullah, A.S., Mulyasa, E., Syahrani, S., Pongpalilu, F. & Putri, R.E. (2022). Digital era 4.0: The contribution to education and student psychology. Linguistics and Culture Review. No. 6(S3). pp. 89–107. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-18

Номер

Розділ

Статті