Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Молодь і ринок
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 7-8/239-240 (2025)
№ 7-8/239-240 (2025)
DOI:
https://doi.org/10.24919/2617-0825.7-8/239-240.2025
Опубліковано:
2025-10-03
Весь випуск
PDF
PDF
PDF
Статті
STRATEGIC FRAMEWORK FOR TRAINING 21st-CENTURY PHYSICIANS: A MULTIDIMENSIONAL AND COMPETENCY-BASED APPROACH
Oksana Isayeva, Myroslava Shumylo
7-11
PDF (English)
KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI POZYTYWNEJ INTERAKCJI U UCZNIÓW JAKO PROBLEM NAUKOWY I PEDAGOGICZNY
Larysa Slyvka, Kateryna Dyrda
12-17
PDF (Język Polski)
КОЛОРИСТИЧНІ ЗАСАДИ ЖИВОПИСНОЇ ПІДГОТОВКИ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ХУДОЖНІХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Тетяна Паньок, Валентина Гриньова
17-23
PDF
ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ ТЕХНОЛОГІЙ: ПАРТНЕРСТВО ТА ЙОГО ВИДИ
Віталіна Лопушняк, Юлія Срібна, Валентина Титаренко
24-30
PDF
ADVANCING EU STANDARDS IN LANGUAGE EDUCATION: BRIDGING THE GAP BETWEEN UKRAINE AND THE EUROPEAN UNION
Iryna Biskub, Alla Khomiak
30-36
PDF (English)
ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ
Ірина Малашевська, Лариса Кожевнікова, Алла Захарченко
37-40
PDF
ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ АКТОРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Олександр Зоря, Валентина Цина
41-45
PDF
ЕМПАТІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ КОМПОНЕНТ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Анна Жукова, Наталя Рудакова
46-50
PDF
EFFECTIVENESS OF BLENDED LEARNING IN THE INFORMATICS COURSE: ANALYSIS OF ONLINE AND OFFLINE FORMATS
Oleksandr Pashchenko, Yevhеnii Koroviakа, Oleksandr Mamaikin, Tetyana Kozhushkina , Valerii Rastsvietaiev
50-56
PDF (English)
СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Віталій Криворучко
56-65
PDF
ІНТЕГРАЦІЯ МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СУЧАСНИХ ЗДО ЯК ЗАСІБ АРТ-ОСВІТИ ВИХОВАНЦІВ
Віолета Городиська
66-70
PDF
ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ОСВІТНЬО-КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
Ірина Усатова, Віталій Пустовалов, Тетяна Король, Вікторія Супрунович, Роман Халявка
71-76
PDF
ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
Марія Гудз, Наталія Грицак, Микола Кебало, Іван Яцюк
77-83
PDF
ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОСВІТИ: ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО ТЕХНОЛОГІЇ ВИРОБНИЦТВА У СТАРШОКЛАСНИКІВ
Сергій Хоменко, Ольга Трегуб
84-89
PDF
ФІЛОСОФСЬКІ ТА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДЕОНТОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
Любов Гутор
89-94
PDF
ПРОЄКТНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК ТВОРЧОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Ірина Дікун
94-99
PDF
КОНЦЕРТ ДЛЯ КЛАРНЕТА З ОРКЕСТРОМ № 1 F-MOLL, OP. 73 К. М. ВЕБЕРА: СИМВОЛІКА, ТЕМБР І ВИКОНАВСЬКЕ СЦЕНІЧНЕ МИСЛЕННЯ
Максим Назарій
100-103
PDF
THE ADVANTAGES OF USING EMBODIED LEARNING TECHNOLOGY TO IMPROVE PHONETIC SKILLS IN ENGLISH COMPARED TO TRADITIONAL TEACHING METHODS
Oksana Dubrova, Iryna Shkola, Violetta Panchenko
104-109
PDF (English)
НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УЧИЛИЩ І КОЛЕДЖІВ УКРАЇНИ (90-ті рр. ХХ – ПОЧАТОК ХХІ ст.)
Оксана Вінтоняк
110-115
PDF
ORGANIZATIONAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS FOR THE FORMATION OF PEDAGOGICAL REFLECTION IN THE PROCESS OF FOREIGN LANGUAGE TRAINING OF FUTURE SOCIONOMIC SPECIALISTS
Tetiana Kravchyna
116-121
PDF (English)
ХМАРНІ СЕРВІСИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ КОМАНДНОЇ РОБОТИ У ВИВЧЕННІ ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ
Ірина Шаклеіна
122-127
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “СУЧАСНЕ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ” В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ІНФОРМАЦІЙНА, БІБЛІОТЕЧНА ТА АРХІВНА СПРАВА”
Олександр Марковець, Олександра Кухтяк, Михайло Кухтяк
128-133
PDF
ВПЛИВ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ НА НАВЧАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ДИТИНИ
Любов Костик, Наталія Кучумова
134-139
PDF
КОНЦЕПТ РОЗВИТКУ АСЕРТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ельвіра Остапенко, Інна Машкова, Юлія Мендрух, Ольга Ходакевич
140-145
PDF
АРХІТЕКТУРА м. СТАНИСЛАВОВА (сер. XVII – поч. XX ст.): ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИЙ ТА ГРОМАДЯНОЗНАВЧИЙ АСПЕКТИ, ШЛЯХИ АДАПТАЦІЇ ТЕМИ НА УРОКАХ ТА В ГУРТКОВІЙ РОБОТІ В ЗЗСО і ЗПО
Олег Єгрешій, Андрій Королько
146-153
PDF
ПОСТАТЬ ІВАНА ВИГОВСЬКОГО У ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
Степан Кобута
153-158
PDF
ДЕЯКІ МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ ДО ПРОТИДІЇ НЕГАТИВНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА ОСОБОВИЙ СКЛАД
Юрій Юрчак
159-164
PDF
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЛІЦЕЇСТІВ У ЗАКЛАДАХ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ВІЙСЬКОВОГО ПРОФІЛЮ
Євген Судніков
165-172
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗДОБУВАЧАМИ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗВО
Алла Дуброва
172-176
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Анжеліка Чернюк
176-182
PDF
СПЕЦИФІКА ТЕМБРАЛЬНОЇ СЕМАНТИКИ КЛАРНЕТА В ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ
Ростислав Юник
183-188
PDF
РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ І ГІМНАЗІЯХ СЛОВЕНІЇ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНОГО ПІДҐРУНТЯ
Володимир Яцканич
188-192
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems